.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی احمدی نژاد را تغییر داد

محسن رضایی در آخرین برنامه مناظره میان کاندیداها با رعایت کامل ادب و متانت و تنها ارائه آمارها و شاخص های مهم، رییس جمهور فعلی را مجبور به اعتراف بر اشتباهات خود کند و احمدی نژاد که در سالهای اخیر معمولا پس از بیان مطالب خلاف واقع بر آنها اصرار می ورزید، در مقابل رفتار اخلاقی و طرح دقیق اطلاعات مربوط به وضعیت بحرانی کشور دستهای خود را بالا برد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از آینده، مهمترین کار محسن رضایی در مناظره امشب، این بود که توانست با برخوردی اخلاقی، شخصی که چند شب پیش شخصیتهای مختلف کشور را آماج اتهامات خود قرار داده و با آمارهای عیرواقعی وضعیت کشور را بهترین وضع ممکن جلوه می داد، تا اندازه ای تغییر دهد و البته تغییر رییس جمهور توسط محسن رضایی در آخرین مناظره سیما پیروزی بزرگی است.

بنا بر این گزارش، در حالی که احمدی نژاد طی دو برنامه مدعی تورم 15 درصدی شده بود، با استدلال روشن محسن رضایی پذیرفت که تورم 25 درصد است و به این امر اعتراف کرد و البته آن را گردن تورم جهانی انداخت. وی در مقابل ایراد رضایی مبنی بر بی ثباتی در مدیریت هم سر فرود آورد و اظهار کرد: ما که معصوم نیستیم، مربی هم بازیکن عوض می کند. احمدی نژاد در برابر ایراد بیکاری گسترده کارگران، مراجعه سالان 340 هزار کارگر بیکار شده به ادارات کار را طبیعی خواند و درباره ایراد عدم تعامل با نخبگان هم با نخبه خواندن وزرای خود، تقصیر را به گردن نخبگانی انداخت که حاضر نیستند با او و دولتش تعامل کنند.

رییس جمهور کنونی حتی بازی با آمار بیکاری و عوض شدن تعریف بیکاری از 2 روز در هفته به دو ساعت در هفته زا پذیرفت، اما آن را به گردن دولت خاتمی انداخت.

نکته مهم این بود که در شرایطی که احمدی نژاد تلاش می کرد وضعیت کشور را بهشت زمینی جلوه دهد، رضایی با اشاره به 20درصد بیکاری، قفل شدن گردش پول با 35 هزار میلیارد معوقه دولت به بانکها، کاهش ظرفیت بازار بورس از 11هزار به 8هزار و کاهش 20 درصدی ذخیره ارزی در سال 86 ، نرسیدن نرخ رشد اقتصادی به 8درصد و تک رقمی نشدن تورم و بیکاری ، وضعیت واقعی کشور را به صورت ملموس برای مردم ترسیم کرد و احمدی نژاد در پاسخ با عقب نشینی از موضع پیشین خود اظهار کرد که باید وضعیت کشور را در مقایسه با دیگر دوره ها دید.

مجموعه این موارد باعث شد احمدی نژاد که با تکرار شگرد خود در مناظره با کروبی و 4 بار تکرار مساله شهرام جزایری، این بار درباره دولت فدرالی سوالهای تکراری مطرح می کرد، یک بار محسن رضایی را آقای موسوی خطاب کند و در اواخر بحث هم گفت: تسهیلات بانکی مثل رگ در خون است!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجويي حق طلب 19 خرداد 1388
مي بينم شما نيز به سانسور دست زده ايد و فقط قسمت هايي از سخنان رد و بدل شده در مناظره را كه به ضرر آقاي احمدي نژاد است را مونتاژ نموده و از پراختن به توضيحات كامل ايشان سرباز زده ايد. به نظر شما آقي كروبي از استدلال اقتصادي عالي برخوردار بوده كه آقاي رضايي وي را تاييد و آقاي كربوي نيز در جواب آقاي رضايي را تاييد مي نمودند. اين سياه بازيها در پيشگاه ملت شناخته شده است. جهت اطلاع عرض مي كنم بدانيد ملت ايران بيدار است و حق را از باطل تشخيص مي دهد و در روز انتخابات جواب دندان شكني به غوغاسالاران خواهد داد.
حق هميشه پيروز است.
والسلام
نا شناس 19 خرداد 1388
اوج دستپاچگی وترس و....
نا شناس 19 خرداد 1388
دلم براي خودم مي سوزه كه چهار سال اين رئيس جمهورمون بوده. افرين رضايي. درود بر موسوي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.